Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с генератор на JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с генератор на JTD

    Здравейте колеги нов съм в форума карам алфа ромео 147 JTD 115.Та по темата появи се проблем с генератора спря да зарежда при което беше домонтиран закаран на ремонт оказа се,че релето е изгоряло сменихме го човека ми го закачи на стенд с ремък и даде 14,5 волта.Дотук идеално но закачихме го в колата и горе при акомулатора не зареждаше вдигнахме пак колата при работещ двигател замерихме долу на клемите зареждаше,после пак мерихме горе и там зареждаше.С майстора викаме ок всичко е на 6 сглобихме я тръгнах си ас и след 20 километра пак грешка на таблото и не иска да зарежда.та помагайте давайте идеи какво да гледаме.утре ще я карам при маистора на генератора да огледа всички връзки съединения и да е мери и той от горе от долу.Той ми обясни,че може и компа да е "лъже" един вид но ще видим утре

  • #2
    Нещо ремъка да не е обтегнат.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Проверете добре дебелия кабел между алтернатора и стартера.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Проблема май ще се окаже,че е от климатика да има някоя лоша връзка и от там да дава по голяма консумация да товари релето и да изгаря

        Comment


        • #5
          Ако има нещо, което сериозно да товари алтернатора, то далеч преди да изгори вграденият в него регулатор, ще има поражения по изправителя или по статорните намотки.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Оня ден ми се наложи да заредя телефона от колата за което я запалих на място щото иначе запалката не работи, и включих климата че много пек.Направи ми впечатление че когато климата е включен напражението пада на 12,5-12,7 волта.Като го изключих се качи на 13,7/с фарове музика и още нещо както се пее в една песен/.Климата си дърпа ток.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Да тя черпи но направо спря да зарежда и изписа грешката на таблото.Според мен е някоя лоша връзка но както казах по горе утре ще стане ясно най вероятно

              Comment


              • #8
                Извинявам се ако въпросът ви се стори тъп, но как черпи ток климатика? Нали компресора се върти от мотора?
                Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tym56 Покажи съобщение
                  Извинявам се ако въпросът ви се стори тъп, но как черпи ток климатика? Нали компресора се върти от мотора?
                  Вентилаторът на климатика/парното + този на охлаждането на радиаторите се явяват сериозният консуматор.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Колеги оказа се,че диодите са изгорели явно е трябвало да ги сменим и тях заедно с релето

                    Comment

                    Working...
                    X